sobota, 6 lipca 2013

Welcome to my fairy tale. . .


Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość moich wróżek, gdyż dziś przychodzę do Was z kolejną :)
Tym razem inspiracją stały się kolory, fimo stardust i cernit glamour - kiedy na nie spojrzałam, przed moimi oczyma ukazała się maleńka istota, otulona w noc i blask gwiazd. Jak powiększycie zdjęcia zobaczycie, jak całość pięknie błyszczy się od drobinek brokatu.






Zgłaszam ją na elfie wyzwanie w Szufladzie. 

 

A na koniec coś, co na pewno wprowadzi Was w magiczny klimat :)




31 komentarzy:

  1. O mamo... najpiękniejsza Twoja figurka jaką widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alutko, aż nie wiem, co powiedzieć :)

      Usuń
  2. Ojj brakuje mi jeszcze tych charakterystycznych spiczastych uszek ale jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam właśnie je dokleić, ale dałam za dużo włosów, nie wyglądałyby zbyt proporcjonalnie ;/

      Usuń
  3. Przepiękna laleczka! Skrzydełka są cudne, sukieneczka też, tak się ślicznie cała mieni

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zobaczyłam ją na Fb szczęka mi opadła! *.*
    Brakuje słów, żeby opisać tą piękność! A kolor ombre na skrzydełkach jest idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne :D Sama chciałabym mieć taką suknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Jedna z Twoich najpiękniejszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna ♥Ich nie można mieć dość ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Zdecydowanie jedna z najładniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchałam piosenki i wgapiałam się w tą cudną wróżkę <3 Jest przemagiczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna elegantka :) Napatrzeć się nie mogę. Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, aż słów brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jak modelujesz włosy. Fajna postać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny kolor skrzydełek! Bardzo dopracowane oczka i to w najmniejszych szczegółach ^^ Życzę powodzenia w wyzwaniu kuferkowym. Nagroda jest już Twoja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny elf bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu szyflady

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna jest! I rzeczywiście się mieni!

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko! przecudowna! te oczy! naprawdę jest piękna, brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest! *.*
    Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękna, taka tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach te cieniowane skrzydełka i mieniące się iskierki- cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna - tak jak wszystkie Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna i taka wesola :)! Oczka są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna! A jakie ma piekne skrzydelka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Całą moją uwagę przyciągnęły skrzydła - wydają się być z jakiegoś delikatnego materiału - do tego te błyszczące drobinki... mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)