niedziela, 14 lipca 2013

Hinduska



Znów mam opóźnienia w pokazywaniu Wam moich pracy, dzisiejsza powstała dwa tygodnie temu :P
(a jeszcze jedna czeka w kolejce) Hinduskę wykonałam na zamówienie P. Ewy. Miałam pełną dowolność przy wykonaniu sari. Postawiłam więc na energetyczna czerwień i pomarańcz, całość ozdobiłam mieniącymi się cyrkoniami. Szkoda, ze miałam ich tak mało- w ciekawy sposób urozmaicają stroje moich postaci.



W poście z Rudowłosą pytałam Was, jakie siostrzane figurki powstaną. Jedna z Was zgadła, ale nie zdradzę jeszcze, kim one są :) Do kwartetu została tylko jedna :)

28 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się włosy jakie zrobiłaś:) Całość prezentuje się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! :) Oczy bardzo mi się podobają, nie mówiąc już o stroju- jest perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne kolory na sukience! :)
    wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz piękne te figurki. Jestem nimi zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z wykorzystaniem cyrkonii. Całość wyszła cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna ;) ( jedna z lepszych )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczna :D Ale takie wysokie czoło trochę ma :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego naszyjnika jeszcze nie bylo. :D Bardzo mi się podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wystylizowane sari.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna. I wspaniały pomysł ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hinduska jest prześliczna!
    Świetny dobór kolorów na sari!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna jest!
    I jeszcze te cyrkonie, śliczności <3

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są te diamenciki

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeej! Ona jest taka urocza i pasują do niej te cyrkonie, wygląda w nich tak... szlachetnie,jak mała hinduska księżniczka d>.<b

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba się przjeście z czerwieni do pomarańczy. Uwielbiam cieniowania! :D
    Cyrkonie dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest! Uwielbiam "Czasem słońce, czasem deszcz", a ona od razu sprawiła, że przypomniał mi się ten bollywoodzki film i niezapomniana piosenka: "ledzia, ledzia" :D http://www.youtube.com/watch?v=8w4316BZrIc <- do posłuchania :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo!
    Kolory świetne, bardzo letnie :]
    A cyrkonie dodają jej uroku ;3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała :) Skoro już wyszła Ci tak ładnie i Japoneczka i Hinduska to ja poczekam na jakieś kobietki z innych stron świata. Powiedzmy Indiankę, Eskimoskę, panią z Hawajów czy jakąś mieszkankę Afryki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz niesamowity talent i wyczucie w tym co robisz, Hinduska wypisz wymaluj i te piękne włosy, chyba nigdzie indziej na świecie kobiety nie maja takich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. co laleczka, to piękniejsza!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)