wtorek, 9 lipca 2013

Podaj dalej :)


Dzisiaj taki post na szybciutko - jutro wyjeżdżam do Poznania na całe wakacje. Nie martwcie się jednak, warsztat zabieram ze sobą, więc nowe laleczki będą się pojawiać :)

Chciałabym pokazać Wam niespodziankę, jaką przygotowała dla mnie Kasia z Fusikowa w ramach zabawy "podaj dalej".



Od Kasi dostałam przecudowną biedronkową torebeczkę - czyż nie jest zachwycająca ? Ja jestem nią zauroczona :) Jutro będzie dumnie dźwigać moją książkę do pociągu i parę innych drobiazgów, bo wbrew pozorom jest bardzo pojemna! (poza książką zmieściłam tam butelkę 0,5 wody, portfel, banana i batonika i antybakteryjny żel do rąk :D )
W paczce znalazłam również szydełkowe serwetki. Jedną dużą w kolorze ecru i sześć mniejszych, różowych. Wszystkie skrzętnie schowałam do mojego pudełeczka z rzeczami na "nowy dom". Co prawda jeszcze nie wiem, kiedy wyprowadzę się z obecnego, ale zbierać zawsze można :P 

Kasiu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za te śliczności! Naprawdę wielką radość mi nimi sprawiłaś! 
I teraz wszyscy mi zazdroszczą mojej biedronkowej torebeczki :) 

Was zapraszam do odwiedzin FUSIKOWA (KLIK) 

Według zasad tej zabawy, teraz ja organizuję ją u siebie :) Obdaruję niespodziankowym prezentem dwie pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem :)

OSOBY, KTÓRE BIORĄ UDZIAŁ W TEJ ZABAWIE,  SĄ ZOBOWIĄZANE DO ZORGANIZOWANIA JEJ U SIEBIE I OBDAROWANIA DWÓCH KOLEJNYCH OSÓB :)

Także, trzy, dwa, jeden... start! :D

17 komentarzy:

  1. Więc się chętnie zapisuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, a ja moge wziąć udział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, zdaje sobie sprawę z tego, że zabawę muszę zrobić u siebie :) i mysle, że dałabym radę zrobić prezent dwóm osobom

      Usuń
    2. Proszę wiec o podanie danych adresowych na mojego maila: katalinhandmade@gmail.com

      Usuń
  3. Również się zapisuję :) Mam nadzieję że zdążyłam być drugą osobą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rzeczy dostałaś :) I życzę Tobie mile spędzonych wakacji w Poznaniu:) Bo to ładne miasto, w którym mam przyjemność przebywać codziennie, pracując w nim Wcześniej w nim mieszkałam przez 5,5 roku teraz mieszkam pod Poznaniem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O... ja też się spóźniłam :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta torebeczka! Aż mi się zachciało taką uszyć ;p
    Zapraszam do poczytania i oglądania mojej skromnej stronki http://curiouscreativeness.blogspot.com/ może znajdziesz coś, co Cię zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. buu szkoda że się spóźniłam.. ;(
    ale za to zapraszam do wzięcia udziału w moim candy: http://pinku-art.blogspot.com/2013/06/candy-candy-candy.html
    Pozdrawiam,Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jedziesz do Poznania? A byłaby może możliwość spotkania się z Tobą :)?
    Jestem z Poznania są wakacje, byłoby mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki nie fart XD ja byłam 5 dni temu w Poznaniuu.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://jupixowo.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)