wtorek, 21 sierpnia 2012

Cukierkowe Chibi po raz drugi - czyli słodkie wyzwanie Kreatywnego Kufra


Witajcie moje Drogie czytelniczki!

Wakacyjne wyjazdy dobiegły już końca, teraz będę mogła oddać się w spokoju błogiemu lenistwu w zaciszu własnego domu. Czasem cudownie jest ot tak, nic nie robić :)

Przeglądając blogi trafiłam na Kreatywny Kufer, a tam na słodkie wyzwanie.
Stwierdziłam więc - czemu nie ? Może i los się do mnie uśmiechnie ?

Zgłaszam więc swoje Cukierkowe Chibi :)




Moje ulubione słodycze? Hmm.. zdecydowanie czekolada, ptasie mleczko i krówki ~~ mniam! 

13 komentarzy:

  1. Ktoś coś mówił o czekoladzie? I krówkach? Mniam, chyba nie obejdzie się dziś bez słodkiego grzeszku. Chyba każda z Twoich prac mogłaby wygrać to wyzwanie, bo są super sweet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne:) a nie myślałaś żeby nadać swoim pracom blasku? ja kupiłam nabłyszczacz do paznokci na UV i na modelinę sprawdza się ekstra:) tzn takie matowe wyglądają super ale ciekawi mnie jakby było coś błyszczącego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, wolę matowe lub takie, które błyszczą się tylko delikatnie ;)
    Nabłyszczacz do paznokci nie jest najlepszym pomysłem - nie pachnie zbyt ładnie, no i szybko się kruszy. Swoje pracę sprzedaję, więc jakość jest dla mnie ważna. Także jeżeli chodzi o nadanie połysku, to ewentualnie tylko specjalnie przeznaczone do tego nabłyszczacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz że się kruszą?;/ nie wiedziałam;/ a to jakiej firmy są najlepsze te nabłyszczacze?:)

      Usuń
  4. Śliczne!! Jakie słodziutkie :) bardzo mi się podobają !! Zapraszam i do mnie :)http://pearllart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jednej z pierwszej prac przetestowałam i po jakimś czasie niestety lakier zaczął odpryskiwać ;/
    Jeżeli chodzi o polecanie jakichś specyfików, to niestety nie mam pojęcia, jakie są dobre - nigdy nie używałam ;)
    Ale za jakiś czas pewnie się będę rozglądać, więc jak się czegoś dowiem dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodziak :D zdecydowanie cukierkowa panna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudne :) Bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka śliczna! a jakie ma oczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)