czwartek, 23 sierpnia 2012

Złap licznik!

Pewnie każda z Was zna tę zabawę, ale dla tych, które jej nie znają pokrótce wyjaśnię zasady :)

- Każdy, kto chce wziąć w niej udział, wpisuje się pod tym postem oraz wkleja u siebie na blogu (jeżeli go posiada) bannerek z linkiem do tego posta
- Gdy podczas odwiedzin na mojej stronie, złapiesz magiczną liczbę 5.555 zrób zrzut ekranu i wyślij go na mojego maila : handmadebykatalin@gmail.com
- Zwycięzca otrzyma Chibi niespodziankę :)





Uwaga! Można zdobyć również dodatkową nagrodę!

Wśród osób, które w komentarzu pod postem opiszą jakąś swoją wakacyjną historię, wybiorę jedną, która również otrzyma niespodziankę :)


Zapraszam do zabawy!

8 komentarzy:

  1. Witaj, chyba jako pierwsza opowiem Ci naszą wakacyjna przygodę:) Tydzień temu robiliśmy z sąsiadami pożegnalnego grilla (żegnaliśmy lato, witaliśmy jesień ;)) Mieliśmy iść do nich , ale w między czasie dostałam telefon, że przyjeżdża do mnie moja kuzynka z 7 litrowym garem duszonek. No więc zaprosiliśmy sąsiadów do nas, a ponieważ nasz grill już dawno został zużyty ;) sąsiedzi musieli wziąć swój:) Tzn mój mąż i sąsiad musieli go jakoś przytaszczyć do nas, bo jest baaaaaardzo duży, taki zamykamy :)cały czarny, na czterech nogach, plus kółka z bajerami które nie wiem jak opisać:) A czemu to takie ważne jak wygląda? Bo inna sąsiadka:) widząc co nasi chłopcy taszczą przez całą ulicę nagadała plotek, że kupiliśmy sobie fortepian :)))))))))))))))))))) Nie wyprowadzaliśmy jej z błędu:)))))) a grill się udał :) i duszonki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej historii nie opowiem, ale linka wkleję na FB :D
    Eveleen

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam baner na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wklejam banner :))

    http://morphink.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się modelindesign.blogspot.com :)baner dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja się zgłaszam! zaraz dodam banerek

    OdpowiedzUsuń
  7. Już lecę dodać baner:)
    Banerek będzie na samym dole( tam dodaje info o takich zabawach) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się ; d
    foto-beata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)