czwartek, 5 lipca 2012

Little Bunny and Strawberry girl

Witam Was, moje drogie Czytelniczki, po tak długiej przerwie :)
Swojej małej modelinowej działalności nie porzuciłam, jak mogłoby się wydawać, tylko przez przygotowania do matury i wiele innych rzeczy, nie miałam tylu wolnych chwil ile bym chciała, by móc oddać się swojemu hobby. Stwierdziłam jednak, że wypadałoby w końcu pokazać Wam coś nowego, zanim wyjadę na upragnione wakacje ;) Więcej nowości zacznie pojawiać się pewnie dopiero od sierpnia, także czekajcie cierpliwie ;)


Tymczasem przedstawiam Wam słodkiego, małego króliczka - zawieszkę do łańcuszka. Kolczyki do kompletu zostały sprzedane zanim je sfotografowałam, ale wyglądały niemalże identycznie. 



oraz broszkę, dziewczynkę w soczysto truskawkowej sukieneczce




Ciepłych, słonecznych wakacji i do zobaczenia w sierpniu! :)

9 komentarzy:

  1. Dziewczyna podoba mi się najbardziej ! :D

    Również życzę miłych wakacji ! :)

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje tworki są tak cudne, że chce mi się do nich przytulać... Piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki króliczek ;)
    Super !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna roślinna laleczka i słodziak zwierzęcy na dokładkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Mam nadzieję, że matura dobrze poszła :) Życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory jak i wykonanie ;) życzę także świetnych szalonych wakacji! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna dziewczynka no a króliczek słodki:) zagoszczę tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)