niedziela, 3 lutego 2013

Walentynki!


Seria figurek inspirowanych Walentynkami została zakończona. Od dziś przez następne kilka dni będziecie mogły oglądać je na moim blogu. :)
Zrobienie ich wszystkich zajęło mi ok. 16h.
Poza chibi powstało też kilka innych rzeczy i to od nich chciałabym zacząć.

Na początek "serca otulone różami".
Kiedy przygotowywałam pracę na wyzwanie KK "zima" już wtedy przyszło mi do głowy, by zrobić walentynkowe zawieszki z dodatkami róż.
Są skromne, a zarazem eleganckie :)

Pierwsza w wersji brązowo - różowej



I druga, tutaj już z serduszkiem z marmurkowym wzorem 




Niestety aparat nie pozwolił na dokładne uchwycenie kształtu różyczek i listków :(

Możecie też zauważyć na zdjęciach nowe koraliki - są to szronione perełki z Passionroom. Jestem w nich zakochana, są prześliczne. Wykupiłam większość kolorów przy ostatnim zamówieniu :D


Jako, że już późno, życzę Wam dobranoc, a jutro zapraszam na kolejne nowości :)

10 komentarzy:

  1. Sliczności!!! Serduszko jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności :). To pierwsze serduszko wygląda jak czekoladka z różowymi lukrowymi różyczkami-mniam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :D Róże wychodzą pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te serduszka ;-)
    Ja lubie też robic rzeczy w takich słooodkich kolorkach,ale sama nie lubie takich nosic:P wiem Gamoń patentowany ze mnie ;-D Z serduszek wybrałabym te z brązem.Jednak składam pokłon za zrobienie imitacji marmuru na tym drugim;-)
    I masz wpierdziel za wykupienie tak pięknych koralików ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyszły i zdjecia i twoje dzieła ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co? Ja chyba przestanę zaglądać na Twojego bloga, bo coraz bardziej mnie zadziwiasz i już nie wiem co mam w tym komentarzach pisać.. :D Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne:D szczególnie ten pierwszy wisiorek:D a różyczki mistrzowskie:D strasznie podoba mi się jak dobierasz dodatki:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)