niedziela, 4 listopada 2012

Zostałam otagowana :)

Myślę, że takie zabawy to bardzo dobry pomysł na poznanie się nawzajem, więc czemu nie ? :)
Zostałam otagowana przez Noellę.
Przejdę zatem do pytań.


1. Ile czasu prowadzisz bloga i co jaki czas publikujesz posty?
Bloga prowadzę dokładnie od 30.06.2011 roku. Posty publikuję wtedy, kiedy mam Wam coś do pokazania lub piszę o czymś, co zainteresowało mnie i mogłoby również Was.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności ?
Na bloga zaglądam codziennie, nawet kiedy nie mam przygotowanego żadnego posta. Wtedy z wielką chęcią przeglądam blogi, których jestem obserwatorką. W pierwszej kolejności sprawdzam skrzynki pocztowe, a dopiero później blogger i inne strony.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak, zarówno rodzinka, jak i większość znajomych.

4. Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?
Posty, w których blogerki pokazują swoją twórczość. Zachwycają mnie wytwory rąk ludzkich :)
Czasem też przeglądam blogi kosmetyczne, czy te o książkach.

5. Czy zazdrościsz czasem innym blogerom?
W każdej z nas drzemie talent, każda z nas jest wartościową osobą, więc nie widzę powodu, by być zazdrosną :)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, aby zareklamować go na swoim blogu ?
To akurat nie moja broszka, ale myślę, że nie zrobiłabym czegoś takiego :D

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Kosmetyki kupuję w miarę potrzeby, jak już coś wykończę. Recenzje zawarte na blogach o tej tematyce pomagają mi czasem w dokonaniu wyboru.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Szczerze mówiąc, nigdy się na tym nie zastanawiałam :) Myślę jednak, że dzięki temu mam większą odwagę pokazywać swoje prace i twórczość innym ludziom. Poznałam wiele ciekawych i interesujących blogów, wspaniałych osób, które każdego dnia są dla mnie inspiracją.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Posty na blogu przedstawiają to, co aktualnie stworzyłam. Inspirację na moje modelinowe laleczki czerpię dosłownie zewsząd :)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie. Włożyłam w niego dużo swojego serca i nawet "kiepskie statystyki" nie powstrzymają mnie przed kontynuowaniem prowadzenia go.

Poniżej zasady zabawy:

1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG
2. Napisz, kto cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Jako, że większość osób, których blogi obserwuję, została już otagowana, do zabawy zapraszam wszystkie czytelniczki, które jeszcze w zabawie udziału nie brały.

Pozdrawiam cieplutko!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)