wtorek, 13 listopada 2012

Oppa Gangnam Style ;)


Gdyby nie zamówienie od P. Asi zapewne nigdy nie wpadłabym na to, by zrobić kolczyki z bardzo popularnym wokalistą zespołu PSY.
Mają być prezentem mikołajkowym dla jej córki, mam nadzieję, że się spodobają :)
Oprócz gangnam, do P. Asi pojechały kolczyki Japonki z Jesiennej Wyprzedaży i zawieszka z konikiem, którego niestety nie zdążyłam sfotografować.

Tylko jedno zdjęcie, jeszcze przed montażem.




u About (klik) możecie zobaczyć także naszyjnik z tą postacią :) 

34 komentarze:

  1. www.about-art-modelina.blogspot.com To About zrobiła też taką zawieszkę:) Poszukaj w jej postach:) A Twoje są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne :)
    podobne widziałam u about, jako naszyjnik chyba, tu dokładny link http://about-art-modelina.blogspot.com/2012/10/184.html
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, super :D

    about robiła taki naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za podpowiedź dziewczyny, już dodaję jej linka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie są ;p uwielbiam twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne *.* wiem że about. zrobiła wisorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha:) Tą postać chyba większość rozpozna:) Aż chce się zaśpiewać "Eeeh- Sexy Lady Whop! Whop! Whop! Whop! .." :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się skojarzyły te kolczyki z Men in Black ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wykonane kolczyki, choć osobiście za piosenką i wykonawcą nie przepadam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dziewczyny zawsze można liczyć xD Jako kolczyki nie będą za ciężkie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość płaskie, więc nie powinny :)

      Usuń
  11. Buhahahahaha rozbroiłas mnie xD
    Uwilebiam Saya musisz do niego koniecznie napisac,że ma już swoja podobizne z modeliny^^

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, nie ogarniam szału związanego z tą "piosenką", hałaśliwa, prosta. Ale praca - jak zwykle idealna! choć ja bym bardziej zrobiła z tego facetów w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudeńko ... strasznie mi sie podobaja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Cę serdecznie - zostałaś u mnie nominowana zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jest to blog handmade, wszystko co zamieszczam na blogu jest wykonane własnoręcznie ;)

      Usuń
  16. Te figurki są niesamowite! Mój małżonek jest fanem PSY, jeszcze dzisiaj pokażę mu Twoje dzieła!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. :D o mamusiu PSY!
    Uwielbiam gościa a kolczyki są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj trafiłam do Ciebie przypadkiem ale już mogę stwierdzić, że będę częstym gościem:) Twój blog jest rewelacyjny a prace stworzone przez Ciebie cudne:)
    Pozdrawiam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam wszystkim, za te miłe słowa, jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. heh, fajny pomysł ;D
    ogółem fajne tworzysz rzeczy z modeliny :)
    chciałabym lepić tak ładnie jak ty !

    ps.zapraszam na mojego bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł świetny:D i bardzo rzeczywiste odwzorowanie:D fajnie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)