środa, 10 października 2012

Candy na (spóźnione) urodziny


Witam Was moje Czytelniczki!

Ostatnio majstrowałam  nieco z wyglądem mojego bloga, czego efektem jest nowy nagłówek i zakładki tuż pod nim. Jako, że lubię czasem wracać i wspominać jak to było kiedyś, zaczęłam przeglądać swoje archiwum. Oglądanie modelinowych prac sprzed roku wywołało uśmiech na mej twarzy, ale też i zadowolenie, że udało mi się zrobić duże postępy :)

Tak dla przykładu pokażę Wam pierwsze zrobione przeze mnie chibi: (proszę się nie śmiać :D )






A mniej więcej tak moje chibi prezentują się dziś:





Także naprawdę warto nie poddawać się przy pierwszych próbach, tylko dalej wytrwale iść przed siebie :)

Gdy tak przeglądałam te prace i dotarłam w końcu do pierwszego posta na tym blogu dostałam nagłego oświecenia...

ZAPOMNIAŁAM O URODZINACH BLOGA! 

Które były 30 czerwca..  Gapa ze mnie ;)

Dlatego dziś chciałabym zaprosić Was do wspólnej zabawy, czyli tak lubianego przez nas wszystkie Candy :) Zacznę najpierw od najprzyjemniejszej części:



W skład cukierka wchodzą:

- szpilki 40mm z płaską końcówką 30sztuk
- szpilki 20mm z płaską końcówką 60 sztuk
- szpilki 40mm z oczkiem 50 sztuk
- szpilki 30mm z oczkiem 50 sztuk
- kółka montażowe 50 sztuk
- bigle 20 sztuk
- zaciski
- podstawy do broszki 3 sztuki
- podstawa łańcuszka do bransoletki charms z zapięciem
- zestaw do robienia breloczków: kółko duże, 2 kółka małe, 2 łańcuszki kulkowe 
- koraliki crackle czerwone
- koraliki crackle zielone
- koraliki z tworzywa ciemno żółte 
- koraliki drobne szare
- koraliki różnokształtne 
- ametyst sieczka 
- modelina FIMO (soft) koloru skóry
- modelina FIMO (classic) czerwona
- modelina FIMO (soft) turkusowa
- modelina FIMO (classic) ciemna zieleń
- modelina FIMO (classic) butelkowa zieleń
- modelina Astra żółta
- modelina Astra pomarańczowa
- modelina Astra czerwona
- modelina Astra różowa
- modelina Astra niebieska
- modelina Astra fioletowa
- modelina Astra zielona
- modelina Astra jasno zielona
- modelina Astra czarna
- mulina w kolorach tęczy Ariadna: żółta, pomarańczowa, czerwona, fioletowa, niebieska, zielona
- mulina Ariadna (starsze egzemplarze): 2 ecru, 2 malinowe, 1 ciemno różowa, 1 różnokolorowa
- kordonek szary
+ kilka łakoci :)

Chciałabym Wam jednak powiedzieć, że to jeszcze nie wszystko!
Oczywiście dołączę także jedną ze swoich chibi :) Jest już gotowa, jednak czeka na odpowiedni moment :)

Co zrobić, by wziąć udział w Candy ?

- zostawić pod postem komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
- zostać publicznym obserwatorem mojego bloga
- kliknąć lubię to na profilu "Handmade by Katalin" (nieobowiązkowo)
- zamieścić podlinkowany banerek na swoim blogu

Zgłoszenia przyjmowane są do 30.11.2012 (do północy)
Losowanie nagród 1 grudnia


Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do świętowania razem ze mną! :)

204 komentarze:

  1. Ładnie tu po zmianach. Moment gdy widzi się jak daleką drogę przeszliśmy jest cudowny. Z modelinką nie mam co zrobić więc się nie zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisuję się z wielką przyjemnością i a nóż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce :)
    Banner pójdzie do paska bocznego no i obserwuję już od dawna a Facebooka nie mam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się i ja :) A przy okazji zapraszam na CANDY do mnie :) http://pearllart.blogspot.com/2012/09/moje-candy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się pewnie!
    Obserwuję już od tygodnia (xD) czego wcale nie żałuję! :D
    Facebooka nie mam więc nie mogę :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne laleczki :) Takiego pomysłu jeszcze nigdzie nie widziałam :) Dodałam do obserwowanych na swojej stronce :)
    Zapraszam do siebie , może zostawisz u mnie swój ślad :)

    www.onlyhope-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o, ja też się zgłaszam :) jak zawsze wierna :)
    Eveleen

    eveleen@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością się zgłoszę :D
    Banerek tutaj: http://modelinowe-hobby.blogspot.com/
    Nie wiem dlaczego wcześniej cię nie obserwowałam :( A zaglądam do cb bardzo często :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie to wygląda! ♥ Naprawdę, masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią się zgłaszam! :)
    Banerek jest, publicznym obserwatorem jestem. :D

    Kolorowepianki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :) ! To mój pierwszy udział w candy.
    Obserwuję i bardzo podobają mi się twoje prace. Są piękne ;) Tutaj banerek: http://notatki-nastolatki.blogspot.com/
    Niestety ale nie umiałam zrobić tego tak aby po kliknięciu w obrazek przekierowywało do twojego bloga. Pisało ,że muszę mieć blog dynamiczny, a taki mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Tworzysz istne cudeńka!
    Z przyjemnością dołączam do zabawy i Zapraszam na moje cukierki ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/2012/09/asiek-rozdaje-cukierki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś niesamowite postepy, aż miło się ogląda :)
    Zgłaszam się też do candy, pierwszy raz w życiu, a co mi tam ;p

    www.kapatori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście zgłaszam się :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się :)
    obserwuję jako natalia suidside
    link na blogu: http://violettxq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie się zgłaszam :)
    Chciałabym miec taką chibi( przydasie także)

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany te Twoje chibi są zabójcze:D podobają mi się niesamowicie i ze względu,że będzie taka w nagrodzie też wezmę udział:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Twoje prace. :3
    Też się zgłoszę, a co. Może się uda chociaż raz. ~

    www.bymartha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się ;3
    faronia@wp.pl
    obserwuję jako ruziaa. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział :)
    http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2012/10/zaczynam-zabawe-z-candy.html
    mail: dogier5000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam:) i ja z chęcią zapiszę się na takie cukieraski:) a przy okazji zapraszam do siebie na słodkości:):)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, ile nagród! Z chęcią się zgłaszam. : )
    Obserwuję, banner jest na moim blogu. ; )

    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że się zgłaszam !
    Dodałam banerek : http://modelinana.blogspot.com/
    Obserwuję jako : Olikasa
    Pozdrawiam i czekam na wyniki !!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się . baner jest a fb niestety nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce po super nagrody.
    www.chatkakaro.blogspot.com

    Pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, chcę Ci powiedziec, że konto Emilia Nie poweim zostało jakby usunięte więc założyłam nowe konto i bloga zaraz zaczne pisać. adres nowego bloga: http://mulinas27.blogspot.com/

      Usuń
    2. Przepraszam, że piszę tyle ale mam problem. Baner mogę dodać ale jak chcę dodać sie do obserwowanych to wyskakuje mi błąd. I jaka jest twoja decyzja. Mogę brać udział bez obserwowania czy nie?
      mogłabyś odp. na email- zaczarowana.emilia@gmail.com?

      Usuń
  28. Zgłaszam się ;D

    anejaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się baner dodałam na bloga :
    www.nothing-and-everythingc3.blogspot.com
    jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się właścicelka bloga:
    modelinkaartist.blogspot.com

    ZAPRASZAM także na moje CANDY Ciebię i Twoich czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się koniecznie! nie tyle przydasie, co kolczyki chciałabym mieć twoje:D

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczne candy! zgłaszam się! ciągle marzę o rozpoczęciu lepienia z modeliny... a ty robisz takie cudne rzeczy :)
    dla formalności: obserwuje oczywiście, banerek na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się :)
    obserwuję, baner jest.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam rękodzieło. Chętnie staje w kolejce i informuje, ze warunki spełnione.
    Zapraszam również na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. O i ana się zgłasza! Kuszą te kolorki.. kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jejku, Japoneczka jest przesłodka..! tworzysz piękne laleczki i takie maleńkie..! zapisuję się na candy, boskoro jest szansa że moge mieć taką, to nie ma na co czekać!
    banerek jest ,obserwuję jako Ilona Zielińska

    OdpowiedzUsuń
  37. Miło widzieć, jak ktoś się nie poddaje i chce robić postępy, chce być w swoim rękodziele coraz lepszy. Samych sukcesów Ci życzę. =) Lubię, obserwję, na cukierki się zapisuję. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki mega extra zestaw:)
    Jestem w szoku po prostu...więc zapieuję się w kolejkę.
    info na blogu mariolka1986.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  40. banner już na moim blogu, polubiłam jako Ania H. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się.
    bardzobym się .. chciała wygrać bo dopiero początkuję w modelinie :3 plośe ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce. Banerek już jest u mnie na blogu. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Och... jakie piękne :) Z przyjemnością się zapisuję i rozgoszczę na dłużej :) Chciałabym mieć tyle wytrwałości, ja chyba się zbyt szybko zniechęcam:(
    Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział. :)

    Banner: http://strawberry-dream-handmade.blogspot.com/

    Jestem obserwatorem + like na facebooku. :)

    Ślicznie lepisz! xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętna. :)
    kkmyszkak@gmail
    obserwuje już, a zaraz dodam baner. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Dlaczego ja wcześniej nie znałam Twojego bloga?? Jest obłędny. Twoje prace są po prostu fantastyczne i inne niż te wszystkie ciasteczka itp itd. Genialne. I zgłaszam się oczywiście bo w sumie dzięki candy poznałam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się! :) bardzo się cieszę, że dzięki candy wpadłam na Twojego bloga - cudowności majstrujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Chibi są prześliczne :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce oczekujących na szczęśliwy los i pozostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się po te śliczności :) Ale największą chrapkę mam na chibi, są takie śliczne w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się, dodałam do obserwowanych, banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com Może zacznę "modelinowac" i wyjdzie mi coś choć trochę ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako Fretka Mała, mój mail to takierozniaste (at) gmail (dot) com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję, zdjęcie dodane a mój blog to:
    http://recenzje-klaudii.blogspot.com/
    Robisz świetne Chibi :P
    Jeszcze ich nie widziałam na żadnym polskim blogu :>

    OdpowiedzUsuń
  53. Wobec tych cudności nie mogę przejść obojętnie. Robisz wspaniałe Chibi :) Obserwuję, bannerek już jest: myseecreetlifee.blogspot.com

    Dodatkowo polubiłam "Handmade by Katalin" jako Sylwia Z.

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie wezmę udział w zabawie. Świetne są Twoje Chibi. Kolorowe, wesołe i piękne. Zachęciły mnie bardzo, aby zabrać się za lepienie modelinowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczności ! Wszystko zrobiłam
    http://kolczyki-julki.blogspot.com/
    kolczyki-julki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. P R Z E C U D O W N E chibi!!!! Oczywiście muszę stanąć w kolejce! Półprodukty również bardzo mi się przydadzą :)) Obserwuję publicznie i lubię na FB oraz banerek stoi na blogu.
    Serdecznie pozdrawiam i biegnę się porozglądać po blogu. Bardzo się cieszę, iż tu zawitałam, no aż nie wierzę, że takie chwytające za serce są te maleństwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja się z chęcią zapiszę:D Chętnie przyjmę pod swój dach takie cudeńka :D hah
    Juz dodaję banerek :) http://lila156.blogspot.com/ i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się!
    http://ja-czyli-ada.blogspot.com/2012/10/candy_5811.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Z otwartymi rękoma przygarnę ten cudny cukierek <3 - Jeśli taka będzie zachcianka losu! :)
    Zgłaszam się!
    Bannerek - wklejony
    fb - już lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się ;) z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się. :D Bloga już obserwuję, a baner zaraz będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się, przede wszystkim po chibi bo je uwielbiam, są przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja również się zgłaszam, a Twoje chibi są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  64. Stanę pokornie w kolejce po piękności i przydasie. Banerek już jest. Pozdrawiam cieplutko!
    www.dlubaninki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne prace. Zapisuję się!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Wspaniałe różności:)
    Zgłaszam się:)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja również z wielką chęcią wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się i ja, choc przyznaję, z fimo jeszcze nigdy nic... moze czas spróbować?
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękneeeeeeee prezenty Katalin rozdaję :) to i ja w kolejce po nie staję ;) (ale rymy :P) Wszystkiego Najlepszego !!! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuje się oczywiscie :) Bardzo dokładne i dopracowane prace! Zapraszam do siebie obserwuje jako Binolka i na fb jako Malowane Koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  71. oj takie fajne nagrody - muszę się zgłosić
    obserwuje jako guma-balonowa
    dodałam banerek

    OdpowiedzUsuń
  72. super Candy
    zgłaszam udział :)
    warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się po te cudeńka *-* :D Obserwuję jako Gosiaa ;*
    A tu mój blog :) : cudazmodeliny159.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się! Obserwuję jako Ola Lalkowata i dodaję banerek. ^^

    OdpowiedzUsuń
  75. z ogromną chęcia sie przyłącze ... cudności same ..
    a ja od dziś zaczynam obserwowac i bede czesto wpadac ... piekne sa te panieneczki a ich oczeta sa nieziemskie dosłownie ... moja starsza córa siedzi koło mnie i oglada i mówi " mamo powiedz pani ze sa piękne "

    pozdrawiam ciepluteńko i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam i ja dołączam, na fb polubione, obserwuję jako Grazol1, banerek zamieszczony na moim blogu http://grazynao.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też dołączę, nigdy nic nie robiłam modeliną, może dzięki Tobie zacznę, bo by potestować nie będę kupować całych paczuszek a Ty jak widzę w cukierasach dajesz zasmakować nowej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  78. z chęcią się zgłoszę ;] Ale zapraszam również do mnie! http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczności robisz :) To i ja dołączam. Mój blog: http://kawusiowa5handmade.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Jakie cudeńka *_* Bardzo ładnie lepisz :) Na pewno będę tu wpadać!
    I oczywiście zgłaszam się ;p
    Banner na blogu: http://pomyslowapl-handmade.blogspot.com/
    Blog dopiero zaczęłam, dlatego przydało by się trochę materiałów =D. Lajkuję na fejsie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam, również zgłaszam się do zabawy.
    http://myartkat.blogspot.com/ - banerek w pasku bocznym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też się zgłaszam , twoje chibi są super zabawne ja choć jedną chcę , są tak kolorowe że w te jesienne dni poprawiają humor . POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  83. Prace są przepiękne, zgłaszam się do udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się :D
    banerek już idzie na mojego bloga :D
    bizuteriamodelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Zazwyczaj nie mam szczęścia w candy, ale chibi nęci i nęci, więc się zgłaszam;)
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się ,Biorę zdjęcie,obserwuję i wstawiam zdjęcie na bloga Heoya Kawaii,bo mam dwa :)
    Na tym będzie :http://na-drugim-koncu-teczy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się ;) obserwuję jako Modeliniarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cuda tworzysz z modeliny , chciałabym i ja zostać właścicielką Twojej pracy, zgłaszam się do zabawy i zapraszam do siebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako: Alicja Anna (Gyaruru)
    e-mail: jusali8808@wp.pl
    Info na blogu: http://gyaru-usagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Będą przydatne :)
    Zgłaszam się !
    Obserwuję jako : Nik uśka
    E-mail : nika05663@onet.pl
    Baner " W zakładce "Konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się :)
    E-mail: magdusia.k22@wp.pl
    Wszystkie zasady spełnione :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: IceRose (Dinu ska)
    Baner: http://happy-invisible.blogspot.com/
    E-mail: icerose.blog@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. No to ja też ustawie się po te śliczności ;)
    Obserwuje jako :czarownica.renesmee
    Banerek :http://lawendowa-szafa.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Spróbować zawsze można...
    Zgłaszam się.
    Obserwuję jako : Bella Ariana
    A Bloga nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję jako: K3
    Baner na moim blogu już jest:
    http://k3-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Z ogromniastą ochotą ustawię się w kolejce po te cudne cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się :>
    wszystko co trzeba zrobiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękności tworzysz:) cieszę się że tu trafiłam:) Oczywiscie zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam się, wszystko zrobiłam co trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczne cukiereczki, zapisuję się po nie w kolejce :) Banerek na www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Grunt to nie poddawać się i ćwiczyć :) Jak w każdej dziedzinie - praktyka czyni mistrza :) Zgłaszam się do candy, warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Kochana zgłaszam się również na Twoje Candy :) Banerek już na blogu :)Obserwuje jako Onlyhope oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się i życze wszystkim abyście wygrali !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obserwuje jako Polusia a to mój blog Trocheomnie.blogspot.pl

      Usuń
  104. Zgłaszam się. Nagroda jest super :)
    - obserwuję
    - lubię jako Aga P.
    - baner właśnie zamieściłam na dole bloga Mood Book, nigdzie indziej nie udało mi się go upchnąć ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się, obserwuję i bannerkuje na http://kredka-zgredka.blogspot.com/p/candy-i-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  106. już wszystko zrobione, banerek wstawiony do sakładki specjalnie dla candy :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się!
    http://ewelinum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuje jako trool :D Z innego bloga obserwuje, a z innego dodaje komka :D

    http://avki-obrazki-icony.pinger.pl/m/15245085/do-1-grudnia-d

    madonna0l@wp.pl - mój e-meil:D

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się do zabawy :)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. PS. polubiłam stronkę na fb z profilu "Zosia Agnieszka Katarzyna Pawlak" :)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Szczerze wątpiąc w moje szczęście zgłaszam się c:
    Banner na ciastoo-rysuje.blogspot.com
    Obserwuję jako Ciastoo : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Nagrody są genialne już jedną Twoją Chibi mam i wiem, że warto ustawić się w kolejce :)
    modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Nie mam bloga, ale bardzo chętnię wezmę udział jeśli wyrazisz zgodę ^.^

    OdpowiedzUsuń
  114. Zg się.
    Obserwuję bloga.
    Banerek już podlinkowany na LAMORELL.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  115. Takie cudne nagrody, ze nie mogę nie stanąć w kolejce.
    Obserwuje jako Katarzyna Cichy, lubię na FB, natomiast niestety nie posiadam bloga...

    OdpowiedzUsuń
  116. Cudne candy dla nas przygotowałaś i z wielką chęcią i nadzieją na wygraną zapisuję się.

    Tworzysz cudne prace i ta dbałość o szczegóły :).

    OdpowiedzUsuń
  117. Cudne są te twoje chibi *.*
    Zgłaszam się.:
    - Obserwuję
    - Podlinkowany baner już znajduje się u mnie na hand-made-czarnej.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę innym powodzenia, Czarna :))

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się!
    Lubię (jako Dominika S) i obserwuję, ale banerka nie mogę dodać, bo nie posiadam bloga. Mam nadzieję, że like wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  119. O jejku :D aż mi się oczy świecą jak widzę te słodkości :D
    Mam bardzo małe szanse i jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale raz kozie śmierć - zgłaszam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  120. Ojejejej, co za kolorowe cudeńka! trafiłam przypadkiem - zostaję na dłużej;) Spróbuję też szczęścia - może w końcu i ja coś wygram;)

    OdpowiedzUsuń
  121. zgłaszam się! :>
    obserwuję jako keroina, wszystkie warunki spełnione
    http://artistic-heaven.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękne rzeczy tworzysz :) Zapisuję się. Zasady wszystkie spełnione. Teraz pozostaje tylko czekać na wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  123. Również się zgłaszam! Wpis z linkiem i zdjęciem dodam na lolciaa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. O! To ja też się zgłaszam. Piękne te laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Śliczne maleństwa:) Kiedyś próbowałam swoich sił z modeliną. Z chęcią znów bym spróbowała, więc ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  126. obserwuję ,baner jest a na fejsie Kinga R

    OdpowiedzUsuń
  127. Chcę brać udział :p jesteś ekstra a to link do bloga :
    http://sweetmodelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Mamuniu! Twoja chibi, i w dodatku jeszcze tyle pożytecznych dodatków! Wyczuwam moją wielką chęć do wzięcia udziału! :)

    Bloga nie mam, ale na fb udostępniłam - czy taka wersja zgłoszenia tez będzie brana pod uwagę? :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Twoje figurki przypominają mi moje dzieciństwo. Moja ciocia miała taki talent i dawno dawno temu przysyłała mi podobne. A więc chętnie przycupnę i będę wypatrywać wyników.
    No i oczywiście jestem BARDZO chętna na udział w Twoim candy.

    Pozdrawiam ciepło
    http://swiatwedlugewelinkowskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. oj ale nas dużo:)
    wyrażam chęć uczestnictwa w zabawie
    wszystkie warunki spełnione:)
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. powalająca liczba przydasiów!!! oj przydałyby się i mi :) staje w szranki i czekam cierpliwie nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  132. zgłaszam się i ja :)
    banerek w pasku bocznym: http://madziarka.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Jeju... jakież to wszystko cudne! Takie maleńkie, precyzyjne i zjawiskowe! Pozwolę sobie zapisać się do zabawy i zostać u Ciebie już na dłużej! Masz talent Kobieto! A w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Cudeńka!! Biorę udział ;)
    Obserwuję jako: nicia725
    e-mail: nicia725@o2.pl
    pasek boczny: nicia725.blogspot.com
    FB: Nicola P.

    OdpowiedzUsuń

  135. Jestem chętna do wzięcia udziału w zabawie!
    - zostać publicznym obserwatorem mojego bloga / tak
    - kliknąć lubię to na profilu "Handmade by Katalin" (nieobowiązkowo) / tam
    - zamieścić podlinkowany banerek na swoim blogu / tak, ale zamiast banerka wkleiłam notkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  136. Łaa, nigdy nie pomyślałabym, że chibi można przenieść z kartek do rzeczywistości, a tu moim oczom ukazują się takie cudeńka *-* Z miłą chęcią przygarnęłabym taką uroczą figurkę, jednak nie mam bloga ;c Czy udostępnienie zdjęcia na fb mogłoby być alternatywą dla umieszczenia bannera? ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się :-)!

    Obserwuję jako - Bells. Bella.
    Banner - http://modelina-belli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Amcia
    Baner na moim blogu

    miodoweciasteczka.blogspot,.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam się!
    Lubię na Fb jako: Della Show
    Baner: http://thedellashow.blogspot.com/
    Obserwuje jako: always fashionable
    E-mail: Dianusia154@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. zgłaszam się :D

    http://piecyk-do-modeliny.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Zgłaszam się
    Obserwuję jako monikad1999.11
    Banner na blogu zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Ustawiam się do tej długiej kolejki :) na fb też lubię
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Z wielką przyjemnością zgłaszam się do udziału w rozdaniu :) zapraszam również na rozdanie u mnie :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się :):) Polubiłam :) Zapraszam na bloga : http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/2012/08/blog-post_29.html

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się♥
    I zapraszam do mnie
    http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. zgłaszam się z wielką chęcią!
    Banerek jest na: http://mojewyrobymodelinowe.blogspot.com/
    Jestem publicznym obserwatorem bloga i oglądam Twoje rzeczy również na Fb
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  148. z wielką przyjemnością przyłączam się do ogonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Zgłaszam się :)
    banerek na blogu: http://my-nails-world.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  150. I ja się dopisuje do długajśnej kolejki!!! Bannerek na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  151. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako: mixoflifetestuje
    Lubie na fb jako: Monika B.
    Baner: http://mixoflifetestuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Przyłączam się do Candy. ;)
    Obserwuję bloga, lubię na Fb jako Izabela B. oraz mam baner na blogu:
    http://szalona-kotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. biorę udział z wielką chęcią ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. i ja się przyłączam! mój blog świeżutki ale zamierzam się rozkręcić ;) a odwiedzałam Cię wcześniej nie mając jeszcze konta :] banerek u mnie:
    http://daydreamsdrop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Piękne rzeczy zrobiłaś z fimo - chętnie przystępuję do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  156. Uuuuaaaa...kolejka jest niesamowita!Stanę więc sobie w tym ogonku,szanse marne,ale czemu nie spróbować:)
    Szczęściu trzeba dać szansę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  157. zgłaszam się :P
    banerek jest :) obserwacja też :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Zgłaszam ogrrromną chęć udziału! :D

    OdpowiedzUsuń
  159. Świetny blog!
    Wiele przydatnej wiedzy i bogatej treści
    Zapraszam do mnie, jeśli spodobała Ci się treść przedstawiona na moim Blogu dodaj mnie do followersów.
    Odwdzięczę się tym samym
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń
  160. Przyłączam się do Candy. Banerek na stronie Miły Drobiazg.blogspot.com. Zapraszam również do obserwowania mojego świeżutkiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  161. Witam .
    Chętnie wezmę udział .
    Zamieszczę link do twojego bloga na mojego facebooka .
    A oto link do mojego bloga :
    http://lawsonia.bloog.pl/
    Zapraszam . :D

    OdpowiedzUsuń
  162. Witam .
    Zamieszczę link do twojego bloga na moim fb.
    A oto link do mojego bloga :
    http://lawsonia.bloog.pl/
    Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  163. Zgłaszam się,ciekawe candy.Baner w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  164. Zgłaszam się! Banerek będzie na http://malowane-sutaszem.blogspot.com/
    Pozdrawia, Pejotka :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Ojej, tylu chętnych... ale również przyłączam się do zabawy. :)
    Obserwuję oczywiście, banerek również na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  166. chciałabym się zgłosic.jestem otaku i chciałabym miec własne chibi i to w takim wykonaniu;-)
    Pozdrawiam Kaori^^

    OdpowiedzUsuń
  167. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)

    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  168. Zapisuję się i ja ;) banerek już dodany

    OdpowiedzUsuń
  169. zgłaszam się ;)
    banerek jest już na blogu emciak77.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Zgłaszam się do kolejki, po te super słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  171. Całkiem zupełnie przez przypadek tu trafiłam, a tu takie cudowności :)Ustawiam się, więc grzecznie w kolejce i zostaję na dłużej :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  172. Zgłaszam się :) obserwuję :) jestem tu: http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Super blog ;) Tylko pozazdrościć takiego rozwoju umiejętności ;) Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  174. Hej!
    Jestem tu nowa, mój blog powstał niedawno, więc nie moge cię jescze dodać do obserwatorów i dodać baner twojego candy na blogu z powodów technicznych, ale napewno to uczynie jak go rozkręce :)
    Zgłaszam się jako Kasia O.
    Mój e-mail to: Kasia260897@wp.pl lub imagination.full.of.dreams.gmail.com :)
    Lubię jako Kasia O.
    Myślę że uwzględnisz mój udział w konkursie, zwłaszcza że sama zajmóje sie własnorecznie robioną biżuterią i tworze z modeliny, więc nagrody byłyby dla mnie cenne i przydatne.
    POZDRAWIAM!

    Ps.: Fajny blog! Gratuluje talentu! Figurki piekne!

    OdpowiedzUsuń
  175. zgłaszam się ; )
    bizusyski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  176. Jejkuuu gdzie ja byłam przez ten cały czas?! Czemu wcześniej nie odkryłam tego bloga? :(( Śliczne rzeczy tworzysz :) Ja też robię biżuterię, ale nie prowadzę bloga ;p

    Jeśli pozwolisz ustawię się w kolejce w candy, bo baardzo by mi się przydały :)

    Obserwuję jako Agata Bewicz
    a mój email to: a.bewicz@o2.pl
    aa no i oczywiście lubię na facebooku :))

    Pozdrawiam Agata :))

    OdpowiedzUsuń
  177. wszystkiego naj naj naj lepszego ;D twój blog jest boski . Zapraszam na mój świeży blog pullipdalitangkou.blogspot.com już zamieszczam banerek ;) i jakieś foto .... nie wiem o co kamannn xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)