środa, 19 września 2012

Japonka w kimonie z jesiennym motywem na wyzwanie u Pink Bubbles

Witam Was moje Drogie Czytelniczki!

Ostatnio dużo się dzieje, kilka projektów powstaje, dlatego tak rzadko jestem na blogu. Wasze jednak wciąż odwiedzam i czytam z wielkim zainteresowaniem :)

Dziś chciałabym pokazać Wam pracę, którą przygotowałam na Jesienne Wyzwanie u Pink Bubbles. Właściwie to długo nie zastanawiałam się nad tym, co to ma być. To był pierwszy pomysł jaki wpadł mi do głowy i od razu wzięłam się za realizację. Jednak do projektu podchodziłam dwa razy, bo za pierwszym podejściem zabrakło mi tego "czegoś".

Zapraszam więc do obejrzenia zdjęć i podzielenia się swoją opinią :)






A tutaj możecie zobaczyć, jakie niespodzianki wysłałam ostatnio do dziewczyn:)
http://haftytiny.blogspot.com/2012/09/ale-o-co-chodzi.html
http://modawedlugkasi.blogspot.com/2012/09/163.html

19 komentarzy:

  1. Ma niezwykłe oczy! Są po prostu prześliczne!
    A sukienka ma tyle detali że aż się dziwię że ci się chciało nad nią tak siedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciało, chciało - w końcu to moje hobby :)
      A całość lepiłam ok 2h :D

      Usuń
  2. Niesamowita, wspaniałe szczegóły i kolory, powodzenia, powinnaś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To kimono jest takie śliczne, tak ładnie ozdobione, że ach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Może tylko oczy powinny być bardziej skośne? Ale to mało istotny szczegół...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad oczami jeszcze pracuję :)
      Niestety jest to jeden z trudniejszych elementów do wykonania, więc trzeba ćwiczyć ;)

      Usuń
  5. urocza!!! <3
    http://vixa-visions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, taka szczegółowa :) życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, tylko oczy skośne :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite! Katalin jesteś prawdziwą mistrzynią, twój styl jest unikalny, kocham twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ! Ślicznie wyszłaa !! ^^

    Zapraszam do siebie : http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kimono niesamowite:D jestem pod wrażeniem dopracowania, każdego szczegółu jak i ogólnego wyglądu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach! Wlazłam na tego bloga i nie mogę odejść, takie tu cudowności. Śliczna laleczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka dopracowana! Kolory ślicznie dobrane i taka miła buzia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie moge się napatrzec na twoje laleczki .. sa cudne ... a ta ma swietna kimono pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe...masz talent :)
    Dodaję do obserwowanych, bo się napatrzeć nie mogę
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)