środa, 26 sierpnia 2015

Bird of Paradise

Wróżki są bardzo wdzięcznym tematem i stanowią dla mnie niesamowitą inspirację do tworzenia. W 2013 roku w szkicowniku rodziły się pierwsze pomysły, a wśród nich ten - wróżka o ptasich skrzydłach. W międzyczasie realizowałam inne projekty i ten poszedł w zapomnienie. Na szczęście mam w zwyczaju wracać do starych zapisków i tak oto ptasia wróżka doczekała się swoich "narodzin" :) Pierwotnie miała wyglądać zupełnie inaczej. Kolorem dominującym miała być czerwień z czernią. W lipcu jednak dopadła mnie fascynacja złotem, błękitem i turkusem. Powstała więc wróżka w delikatniejszych barwach. 


Zapytacie zapewne - gdzie ten turkus? Ano schował się z tyłu, jako baza skrzydełek :D W trakcie pracy stwierdziłam, że nie będzie mi pasował do pozostałych kolorów i za bardzo zdominuje kompozycję. 


Wróżka ma 11cm wysokości i około 9cm w szerokości. Tym razem zdradziłam FIMO na rzecz pięknych kolorów z Premo, które dzięki drobinkom miki niesamowicie błyszczą w słońcu. Szkoda, że aparat nie potrafi uwiecznić tego efektu.

Aktualnie pracuję nad syrenką. Ogon wyszedł dość pokaźnych rozmiarów i nie jestem przekonana, czy będzie nadawała się na naszyjnik. Jeżeli chcecie śledzić proces twórczy, zapraszam na mojego Instagrama nick: katalinhandmade. Mój aparat w telefonie robi beznadziejne zdjęcia, ale na chwilę obecną nic lepszego nie mam. Cyfrówka zaliczyła niemiłe spotkanie z podłogą i nie działa :(

25 komentarzy:

  1. Wróżka jak zwykle cudowna :) swoją drogą, ciekawa jestem jak wyglądają "plecy" Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam zaraz jak zwykle :D a plecki cóż, po prostu są płaskie :)

      Usuń
  2. Super jest! Taka egipska - jakoś mi się połączenie złota z niebieskim tak kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle piękna, kolory faktycznie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie. Podziwiam, ja bym nigdy nie potrafiła stworzyć czegoś tak wspaniałego :D
    http://pasjezmuliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarująca wróżka, a połączenie kolorków obłędne.Też jestem ciekawa turkusu na tyłach, choć widok skrzydeł i trud twojej pracy rekompensuje mi ten szczególik z turkusem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wróżka, cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest niesamowita, przepiękna i ACH! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Kolory są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiam Twoje prace;-) Pięknie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest zabójcza, te skrzydełka... takie precyzyjne, piękne. : ) Zaczarowałaś mnie połączeniem kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróżka po prostu cudowna <3 czy ten złoty to fimo?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Na prawdę ekstra to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna *-* Ja bym w życiu nie wykazała się taką kreatywnością... i umiejętnościami :D

    http://kolorowa-klawiatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie są te Twoje wróżki i wszystkie inne prace. Co jakis czas zaglądam sobie na Twój blog i przeglądam z przyjemnością, co tam ostatnio ulepiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jaka ona jest precyzyjna, z reszta wszystkie które tutaj oglądam! jakie te skrzydełka jak wszystko dopracowane!
    Domyślam się jakie to musi być czasochłonne. Będę tu zaglądać.. Cuda handmade...a ja cuda kocham! Pieknie to zrobiłas.
    Proszę zajrzyć w wolnej chwili również do mnie
    http://blan-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tu pierwszy raz ale od razu zakochałam się w tej wróżce. Jest śliczna. Zmykam po myszkować po Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna! Uwielbiam twoje prace :)
    Szkoda tylko, że nie aktualizujesz bloga od roku :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)