piątek, 7 lutego 2014

Alicja w Krainie Czarów - Biała Królowa


Witam Was serdecznie :)

Piękna wiosna nam się zrobiła za oknami, chwytam więc każde ciepłe promyczki słońca i ładuję  akumulatory. Wielkimi krokami zbliżają się dwa tygodnie wolnego, zamierzam je dobrze wykorzystać, więc nie może mi zabraknąć energii i motywacji :) 

Dziś chciałabym pokazać Wam naszyjnik, który wykonałam jako pracę przykładową do kolejnego wyzwania w Kreatywnym Kufrze - Alicja w Krainie Czarów. Otwiera ono jednocześnie nowy cykl tegorocznych wyzwań, jakim są filmy Tima Burtona.
Moją inspiracją stała się White Queen - Biała Królowa. Tym razem jednak przedstawiam ją Wam w nieco innej aranżacji. Oglądając zdjęcia z tą postacią przyszło mi do głowy, by poza samą figurką zrobić dla niej tło w postaci pałacu. Królowa w białej sukni i białych włosach wydawała mi się nieco mdła, więc dodając je, chciałam nadać całości bardziej wyrazisty charakter.
Jak to u mnie bywa, nie zabrakło po drodze różnych przeszkód, które oczywiście podczas lepienia, stawiam sobie sama :D (no może poza maszynką do makaronu, która sprawia mi ostatnio wiele kłopotów). Rozwałkowałam arkusz perłowej modeliny, który miał stanowić bazę dla całości. Każdy normalny człowiek zaczął by potem od robienia tła (u mnie jest w kolorze perłowo-niebieskim, niestety na zdjęciu w ogóle tego nie widać :/), a od czego zaczęłam ja ? Od schodów oczywiście. Potem brama, kolumny... no i sobie przypomniałam, że przecież nie zrobiłam najważniejszego :( Na szczęście udało mi się w miarę bezkontuzyjnie odkleić bramę i kolumny. Ostatecznie wykonałam te elementy od nowa, ot taki miałam kaprys :D Schody były dla mnie dużym wyzwaniem - przez nie w pewnym momencie chciałam zwinąć całą pracę w kulkę i zacząć od początku, zostałam jednak skutecznie powstrzymana (dziękuję Ewelinko :*) i postanowiłam pracować nad nimi dalej. Powiem Wam, że jestem z nich bardzo zadowolona, bo udało mi się niemalże w 100% osiągnąć zamierzony efekt. Następnie nadszedł czas na Królową. O ile sukienka nie sprawiła mi większych kłopotów, to już twarz była dla mnie utrapieniem, na palcach jednej ręki nie zliczę, ile poszło na zmarnowanie. Jest znacznie mniejsza od tych, które robię zazwyczaj, a oczy mają niecałe 2mm. No ale w końcu się udało :))
I tak oto przedstawiam Wam White Queen :) 
Całość ma 7cm wysokości, także jest nieduża i wbrew pozorom- bardzo leciutka. 




Po wypaleniu trochę się zdziwiłam, bo modelina, z której zrobiłam twarz i rączki zmieniła kolor. Przed wypieczeniem miała piękną, jasną, porcelanową wręcz barwę, a po wyjęciu z piekarnika stała się nieco pomarańczowa i przejrzysta :( Zrezygnuję więc z niej, jeżeli chodzi o ciałka figurek, ale do czego innego przyda się na pewno.


Zapraszam Was zatem Kochani do wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu Kreatywnego Kufra Pamiętajcie o tym, by do pracy, którą stworzycie zamieścić konkretną inspirację z filmu :)





Przypominam również o Candy, które trwa na blogu (klik). Zapisy przyjmowane są do 15.02.2014r.



Buziaki :*

39 komentarzy:

  1. calość jest piekna... aż nie mogę sobie wyobrazić ile czasu potrzeba na wykonanie takiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :)
      No trochę mi to zajęło, straciłam jednak rachubę i nie wiem, ile dokładnie.

      Usuń
  2. ojej..całego obrazka bym się nie spodziewała.. podziwiam Twój talent! tak delikatnie to wygląda..

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW, Alicja naprawdę niesamowita!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest White Queen, nie Alicja :)
      Dziękuję Kasiu :)

      Usuń
  4. Cuda po prostu cuda nie mogę się na patrzeć. Po kilka razy wracam na inne posty i oglądam. To wielka przyjemność. Nigdy nie ma się dość takich pięknych prac . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż nie wiem co powiedzieć, Twoje słowa uskrzydlają- dziękuję!

      Usuń
  5. Katalin, jesteś genialna!
    Ta figurka jest po prostu CUDOWNA! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda cudnie. Świetny pomysł z dodaniem tła, podziwiam za te schody- musiały być pracochłonne, ale dobrze, że się nie poddałaś, bo wisiorek robi wrażenie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda miałam wziąć udział w tym wyzwaniu, ale widząc Twoją prace chyba zrezygnuję... Twoja królowa jest po prostu cudna. I chyba nic nie ma z nią szans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jestem projektantką i tworzę prace przykładowe, nie biorę udziału w wyzwaniach :) Także śmiało - stwórz coś :)

      Usuń
  8. Piękna praca i wszystko takie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, był bardzo pracochłonny, ale to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał. Prace z tłem w twoim wykonaniu są też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące! Zaskakujesz z każdym postem, to jest niesamowite jak piękne stają się Twoje dzieła. Z każdym postem widać że Twój talent kwitnie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite , podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatkalo mnie.. Nie wiem co napisać. Bajka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest naprawdę świetna - zwłaszcza suknia baaardzo mi się podoba :) I fragment pałacu zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca, patrzę i się zachwycam :) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Białą królowa jest obłędna:)! po prostu działo sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękna ta biała królowa! powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! jestem pod wielkim wrażeniem ogromu pracy :) Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zachwycająca praca, pięknie i bardzo starannie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowita! Wspaniałe szczegóły, pięknie się prezentuje. Warto było tyle nad nią siedzieć, bo jest fantastyczna w 100%♥

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż, za każdym razem zaskakujesz co raz bardziej :) Cudna, nie wyobrażam sobie ile pracy musiałaś w nią włożyć. Podziwiam Cię od zawsze ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są Twoje prace! Podziwiam precyzję i pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne! Nie mogę się nadziwić, z jaką starannością wykonujesz każdy element, to jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna.... jak pomyślę, że to ma 7 cm...!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny blog i wspaniałe prace, dlatego serdecznie cię zapraszam na nowo powstałą grupę:

    https://www.facebook.com/groups/260549510787216/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie widziałam czegoś tak subtelnie pięknego. Masz naprawdę świetne pomysły i doskonale je realizujesz - podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow ! Niezwykła, Detale wykonane tak starannie...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie wolna chwilą ;)
    http://wiczkahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna!

    Oczywiście zaczynam obserwować ;)

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko, jakie to piękne! Masz ogromny talent! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę nadziwić się jak pięknie wykonujesz swoje prace, dlatego nominuję Cię do odebrania nagrody Liebster Blog do
    http://lifearthandmade.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie Amanda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)