piątek, 5 kwietnia 2013

Japonka po raz drugi :)


Tak miło lepiło mi się poprzednią, że postanowiłam zrobić kolejną japonkę. Ta niestety nie do końca wyszła tak, jak ją sobie wyobraziłam. Miała być odwrócona bokiem, a wygląda hmmm... jakby stała przodem i miała doklejoną jedną rękę nie po tej stronie, co trzeba :D

Same zresztą zobaczcie ;)

 

Pewnie zrobię do niej jeszcze jedno podejście, ale ta mimo wszystko też mi się podoba :)
Chyba największa, jaką do tej pory zrobiłam, bo ma aż 9cm.

W ten weekend niestety nie powstaną żadne nowości - jutro przez pół dnia jestem na warsztatach tanecznych (taniec brzucha i American Tribal Style :D ), a niedzielę spędzam w rodzinnym gronie :)
Ale nie martwcie się, mam jeszcze kilka zaległych prac do pokazania, także na blogu na pewno coś się pojawi :)

Pozdrawiam Was cieplutko i miłego weekendu życzę ! :*

29 komentarzy:

  1. No troszkę tak wygląda jak mówisz, ale jakbyś zamieniła jej grzywkę na drugą stronę głowy i odjęła trochę włosów z lewej strony to było by idealnie.

    Ponownie podziwiam przejścia kolorystyczne na ubraniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przez fryzurę tak wygląda (mimo, że na kartce narysowałam inaczej) i ten kołnierzyk, który miał być bardziej głęboki i odsłaniać jakby plecy. Już jest wypalona, więc nic z nią nie zdziałam, ale jak w przyszłości będę lepić, będę wiedziała czego unikać :)

      Usuń
    2. To będę czekać na następną, poprawioną wersję w przyszłości :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie stoi tyłem , skręcona do przodu... a to dziwnie brzmi ! Ale jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktyczne te łapki takie koślawe trochę :D Bo na pierwszy rzut oka owszem wygląda jak po jednej stronie obie ręce ale to nic :) Uczymy się przecież i następna na pewno wyjdzie cudowna :) Poza tym ta i tak jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cieniowania są świetne, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo troszkę dziwnie wygląda ta głowa :D Ale ogólnie podziwiam wykonanie jak zwykle :) Tak mi przyszło do głowy,jakbyś ulepiła gejsze w takim pięknym kimonie i cudna ozdobą we włosach?? :) na pewno była by piękna . hahahaha ale mam pomysły :D Ale mówię poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego tańczenia , i tak jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej na moim blogu : http://brasoletkizmuliny246.blogspot.com
    __
    A praca piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubranie- mistrzostwo :) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi wygląda trochę tak, jakby stała bardziej tyłem i miała nienaturalnie odwróconą w tył głowę :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Może trochę z tą głową nie wyszło, ale i tak jest ładna. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na początku w ogóle nie zauważyłam tej drugiej ręki, tylko myślałam, że ręką jest kawałek materiały w kwiatki po prawej :)
    Taka moja mała rada: Jeśli będziesz robiła jeszcze jedną lalkę bokiem, to rękaw zacznij już od prawej strony i pociągnij do lewej, za pomocą jednego kawałka, bo tutaj faktycznie ręka się trochę odcina od tułowia i stąd wrażenie, że dziewczyna stoi przodem. Mam nadzieję, że się przyda :)
    Mimo tego jest śliczna, jak wszystkie Twoje dzieła. Za każdym razem wchodzę i tylko podziwiam. Poprzednia Japonka była idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest! Urocze są te Twoje laleczki... chyba się powtarzam, ale to przynajmniej znaczy, że nie zmieniłam zdania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna! Wygląda jak by stała bokiem, ale patrzyła na nas, słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno za drugim razem wyjdzie ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza <3 Ale tamta pierwsza bardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, cudowne są obie japonki. Chyba jesteś czarodziejką, bo kimono ombre jest nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te laleczki są przecudowne. Zakochałam się w nich. Są zrobione z modeliny ? Niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna buźka i kimono, ale rzeczywiście te rączki śmiesznie wyglądają:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne prace!!! Gratuluję talentu :-) Trafiłam przez przypadek i już wiem, że na długo obserwatorem zostanę.
    Japonka przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie, przepiękna! Masz ogromny talent!
    Myślę, że świetnie wykorzystasz swój potencjał! :3

    lausalitartes.blogspot.com << rysunki, malunki i inne takie xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne przejście kolorów, z białego do niebieskiego. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie pocieniowane kimono!:):) i te malutkie kwiatuszki:) Pięknie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna :) Urocza!!! cieszę się że tu trafiłam :) Pozdrawiam misiowo

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Wspaniałe te Japonki :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)